kartonska embalaža
Industrija

Kartonska embalaža za vsak izdelek

Kartonska embalaža je vsekakor zelo funkcionalna in nadvse široko uporabna. Uporablja se lahko za pakiranje izdelkov, vanjo pa damo tudi izdelke, ki jih je treba transportirati, skladiščiti ali poslati po pošti. Tako lahko rečemo, da gre za zelo uporabno in praktično pakirno rešitev, ki jo vsi dobro poznamo. Pri tem pa vsi vemo tudi, da obstaja ogromno različnih vrst, oblik, dimenzij itd. takšne embalaže, prav tako pa je ta lahko narejena iz različnih vrst kartona, kar vpliva tudi na njeno trpežnost oziroma odpornost.

kartonska embalaža Intercommerce

Enostavno shranjevanje in praktična uporaba

Kako najti najprimernejšo pakirno rešitev za določen izdelek? Čeprav je na voljo ogromno različnih možnosti, ki se uporabljajo v ta namen, pa kartonska embalaža ostaja zelo priljubljena in se še vedno uporablja za pakiranje veliko različnih izdelkov. Gre namreč za zelo priročno rešitev, ki ima hkrati tudi to pomembno prednost, da je cenovno zelo ugodna. Prav zato se njena uporaba več kot splača in kljub množici različnih pakirnih rešitev, ki so na voljo, je marsikdaj prav navadna kartonska škatla za marsikateri izdelek še vedno najboljša možnost. Seveda pa je treba izbrati primerno velikost in obliko, da bo škatla čim bolj optimalno ustrezala našim potrebam. Dobro se obnese tudi za skladiščenje izdelkov, saj je škatlo možno preprosto naložiti druga na drugo, kar zagotovo prihrani prostor v skladišču.

Embalaža, ki jo je možno reciklirati

Kartonska embalaža pa ima tudi to prednost, da jo je možno enostavno reciklirati. Karton je odličen material za reciklažo, kar je še en razlog več, zakaj takšna pakirna rešitev še dolgo ne bo šla iz mode. Ko se jo enkrat namreč neha uporabljati, jo je možno enostavno reciklirati, kar je zagotovo pomembna prednost. Prav tako pa je to vedno bolj pomembno tudi potrošnikom, ki vedno bolj pazijo na to, da so izdelki, ki jih kupijo, zapakirani v materiale, ki so čim bolj prijazni do okolja in ki jih je možno reciklirati. Zaradi tega je prav, da temu vedno več pozornosti namenjajo tudi podjetja oziroma proizvajalci.