Besedila na spletni strani niso namenjena le bralcem oziroma uporabnikom spleta, ampak tudi SEO optimizaciji. Zaradi tega je zelo pomembno, da besedila na spletni strani vsebujejo izbrane ključne besede, ki lahko vplivajo na to, kako obiskana bo vaša spletna stran. Kako jih izbrati in katere ključne besede so pomembne za vašo spletno stran?
SEO optimizacija in uspešna spletna stran
SEO optimizacija lahko vpliva na to, kako uspešna bo vaša spletna stran. Z njeno pomočjo lahko poskrbite za boljšo uvrstitev vaše strani med rezultati iskanj v iskalniku Google. To pomeni, da bo nekdo, ki bo v iskalnik vpisal določene ključne besede, preko njih lažje prišel do vaše strani oziroma se bo ta pojavila med prvimi ponujenimi rezultati, kar pomeni, da obstaja večja verjetnost, da bo spletni uporabnik kliknil povezavo nanjo. To pa zelo vpliva na:
- to, da potencialne stranke sploh najdejo vašo spletno stran,
- obiskanost spletne strani,
- uspešnost spletne strani.
Ključne besede za optimizacijo
Če želimo, da bi bila optimizacija uspešna, se je najprej treba vprašati, katere ključne besede so pomembne. Vsekakor so to tiste, ki jih uporabljajo spletni uporabniki, ko iščejo storitev, izdelek ali kaj drugega, kar je povezano z vašo spletno stranjo, z vašo dejavnostjo.
Če imate spletno trgovino, v kateri prodajate oblačila za otroke, želite, da vas na internetu najdejo tisti uporabniki, ki želijo kupiti takšna oblačila. Tisti, ki želi kupiti majico ali drugo oblačilo za otroka, pa želi s pomočjo iskalnika najti takšne spletne trgovine, ki ponujajo to, kar išče.
To pomeni, da imate tako vi kot vaše potencialne stranke isti cilj, vendar pa ga boste lahko dosegli le, če boste poskrbeli za optimizacijo. Enak cilj kot vi imajo namreč tudi druge spletne trgovine, ki prodajajo podobne izdelke kot vi, zato ni samoumevno, da bo nek spletni uporabnik, ki ga zanima nakup določenega izdelka, na spletu našel prav vas.
Kako izbrati prave ključne besede?
Pri določanju ustreznih iskalnih pojmov si lahko učinkovito pomagate z orodjem Google Analytics, s pomočjo katerega lahko ugotovite, katere iskalne pojme uporabljajo spletni uporabniki. Prav tako pa vam lahko pri tem pomaga tudi strokovnjak za SEO optimizacijo. Ta bo najbolje znal poskrbeti tako za ustrezno izbiro ključnih besed kot za vse ostalo, kar je pomembno za SEO in za uspešnost vaše spletne strani.