pisanje besedil za splet
Posel in Zaslužek

Pisanje besedil za spletne strani

Morda tudi vi iščete nekoga, ki bi poskrbel za pisanje besedil za spletne strani, ki jih imate v lasti oziroma za katere skrbite. Zaradi tega iščete kakovostnega in profesionalnega pisca, na katerega bi se lahko zanesli, da bi v danem roku napisal odlično vsebino, kakršno potrebujete. Potem ste prišli na pravi naslov – Spletno Pero vam namreč ponuja točno to!

Vsebina za spletno stran

Kako se predstaviti na spletu? Pisanje besedil za spletne strani mora biti prilagojeno strukturi strani ter temu, kaj z njo želite doseči. Vsebina je tako lahko predvsem informativna, lahko gre za nagovor obiskovalcev, lahko pa je tudi bolj marketinško oziroma prodajno naravnana tako, da vaše obiskovalce spremeni v vaše kupce. Pri tem je sicer treba biti pazljiv, saj preveč odkrito prodajno naravnana vsebina marsikoga odbije, zato ima lahko celo nasprotujoč učinek. Profesionalni pisec bo znal najti pravo ravnovesje med prodajnim in informativnim besedilom, ki bo privlačno za vaše obiskovalce. Z njegovo pomočjo lahko na vaši strani kar se da dobro predstavite vaše podjetje, sebe, svoje znanje, izdelke ali storitve.

Pisanje blogov za podjetja

Mogoče pa potrebujete nekoga, ki bi vam napisal čim bolj zanimiv blog in v njem predstavil nekatere vaše storitve ali izdelke, ki jih zastopate ali prodajate. To je zelo dobra praksa, ki se jo poslužuje vedno več podjetij tako v tujini kot v Sloveniji, saj se zavedajo, da je kakovostna predstavitev nekaj, s čimer lahko svojim strankam pokažejo, da gre res za odličen izdelek ali storitev. Zaradi tega se v primeru, da stranke iščejo točno to zadevo, prej odločijo zanjo. To pa je tudi vaš cilj.

Opisi za spletne trgovine

Podobno predstavitev, kot je tista na blogih, bi morali vsebovati že sami opisi v spletnih trgovinah. Če tega še nimate urejenega, je sedaj čas za to! Če pogledate uspešne spletne trgovine, imajo nekatere med njimi vsaj pri določenih izdelkih zelo podrobne in dobro napisane opise izdelkov. Enako velja za opise kategorij. Oboje je namreč pomembno urediti tako zaradi obiskovalcev kot zaradi SEO optimizacije.